Computerproblemen?

Het overkomt iedereen wel eens: dat het niet onmiddellijk wil lukken. Dit kan aan onze website liggen, of aan de instellingen van je browser of computer. In deze sectie verzamelen we een aantal veelvoorkomende problemen, mét oplossing. Kijk aub even na of hier een oplossing voor je tussenzit eer je ons contacteert.

Inlogproblemen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Je kan je wachtwoord zelf resetten. Ga hiervoor naar het "aanmelden" rechtsboven in het menu, en op dat inlogscherm klik je onder het formulier op wachtwoord vergeten. Daar vul je je e-mailadres in. Vervolgens ontvang je een e-mail met een link waarmee je je wachtwoord kan resetten. Opgepast, het kan soms tot 15 minuten duren eer je deze e-mail ontvangt. Klik op die link en geef 2x je nieuw wachtwoord in.
Nadien kan je gewoon inloggen met dit nieuwe wachtwoord.

Ik geraak niet meer op mijn account

Zie hierboven.

Ik weet niet meer met welk e-mailadres ik een account heb aangemaakt

Contacteer ons (info@schoolpodiumrinck.be) met uw volledige naam en de naam van de school waar je werkt, wij kijken dit na.

Ik heb problemen met het inloggen en het aangeven van activiteiten. Ik kom telkens weer op het scherm om in te loggen.

Dit probleem wordt veroorzaakt doordat je browser (internet explorer, firefox, ...) geen cookies toelaat. Lees hoe je cookies aanzet op deze infopagina (van Google).

Ik raak ingelogd, maar kan niet reserveren voor een activiteit

We hebben ontdekt dat mensen met een niet-recente versie van Firefox problemen kunnen ondervinden. Probeer aub eerst nog even met een andere browser (chrome of internet explorer).