Computerproblemen?

Het overkomt iedereen wel eens: dat het niet onmiddellijk wil lukken. Dit kan aan onze website liggen, of aan de instellingen van uw browser of computer. In deze sectie verzamelen we een aantal veelvoorkomende problemen, mét oplossing.

Kijk aub even na of hier een oplossing voor u tussenzit eer u ons contacteert.

Inlogproblemen

"Ik ben mijn wachtwoord vergeten"

U kan uw wachtwoord zelf resetten. Ga hiervoor naar het "aanmelden" rechtsboven in het menu, en op dat inlogscherm klikt u onder het formulier op wachtwoord vergeten. Daar vult u uw e-mailadres in. De site stuurt dan een e-mail naar u met een link waarmee u uw wachtwoord kan resetten. Opgepast, dit kan soms tot 15' duren eer u deze e-mail ontvangt. Klik op die link en geef 2x uw nieuwe wachtwoord in.

Nadien kan u gewoon inloggen met dit nieuwe wachtwoord.

"Ik geraak niet meer op mijn account"

Zie hierboven

"Ik weet niet meer met welk e-mailadres ik een account heb aangemaakt"

Contacteer ons (info(at)schoolpodiumnoord.be) met uw volledige naam en de naam van de school waar u werkt, en wij kijken dit na voor u.

"Ik heb problemen met het inloggen en het aangeven van activiteiten. Ik kom telkens weer op het scherm om in te loggen."

Dit probleem wordt veroorzaakt doordat uw browser (internet explorer, firefox, ...) geen cookies toelaat. Lees hoe u cookies aanzet op deze infopagina (van Google).

"Ik raak ingelogd, maar kan niet reserveren voor een activiteit"

We hebben ontdekt dat mensen met een niet-recente versie van Firefox problemen kunnen ondervinden. Probeer aub eerst nog even met een andere browser (chrome of internet explorer).